Födelsedagskräftskiva

 
Utrustning: Nokia Lumia 920
 
Om bara en liten liten stund anländer min syster till oss. Tåget är försenat... Men eftersom vi var i Göteborg förra helgen så var det inte så länge sedan jag träffade henne. Det är kul när man får ses ofta :)
 
Förra helgen firade vi bland annat hennes sambo som hade fyllt år. Det bjöds på kräftskiva hemma hos hans föräldrar och det såg ut lite som ovan. Väldigt väldigt trevligt var det och jag är stolt som orkade med så länge som jag gjorde. Tror vi åkte därifrån vid halv två på natten. Men då var jag också väldigt trött och hade inte så mycket tålamod att vänta på min familj som skulle med mig i bilen, så de fick bryta upp lite hastigt. Så kan det gå :)

Postat av: Carruuu

ser inte liiite gött ut :-)

Svar: Det var jättegött! :D
Anna

2013-10-03 @ 19:56:25
http://carruuu.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: