Vunnit tävling!

 
Jag tror att jag har glömt av att berätta att jag vann en tävling på Instagram för en vecka sedan. Efter jobbets konferens på Hesselby slott så började jag följa dem på Instagram och deltog i en tävling för ett tag sedan som jag faktiskt helt hade glömt av att jag var med i. Men den vann jag i alla fall och vinsten var en julmiddag för två. Yeeeay :)
 
Bokade precis in den till Lucia. Perfekt med tanke på att det också kommer bli min sista jobbdag innan föräldraledigheten. Så det blir mycket att fira och säkert väldigt stämningsfullt med tanke på dagen. Så här låter beskrivningen för kvällen på slottets hemsida: 
 
"I år bjuder vi in till ett annorlunda och spännande julmingel i en traditionell miljö. Kvällen börjar med förrätt nere i vår slottskällare, där bjuds det på glögg och julinspirerad plockmat. Därefter bjuds gästerna till vår slottsmatsal där ni vid bordet serveras spädgris och egengjord snaps. Kvällen avslutas med ett härligt gottebord i vårt bibliotek."
 
Visst låter det inte helt dumt? Jag ser mycket fram emot den kvällen kan jag lova :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: