Playdate hemma hos oss

(null)


Igår hade jag hela föräldragruppen här hemma på förmiddagsfika. Som genom ett under så kunde alla i dessa sjukdomstider. Jag hade alla ballonger och andra dekorationer kvar från födelsedagsmiddagen i fredags så det kändes lite festligt och extra roligt att duka upp fint på matsalsbordet. Smidigt också att sitta där när alla barnen ändå leker på golvet bredvid i vardagsrummet. Vi pratade om allt möjligt med gemensamheten att det mesta hade med barnen att göra. Mat, sömn, resor, jobb, osv.

Två av mammorna började jobba i början av januari så nu har vi två pappor med istället. Superkul att de vill haka på tycker jag.

Jag kommer verkligen sakna dessa stunder när jag börjar jobba igen. Det kommer närmare och närmare hela tiden. Att börja jobba alltså. Knappt 1,5 månader kvar av min egen tid hemma med Sofie.


(null)

(null)


Bilder: iPhone 6s


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: