Till bebisen


 
I fredags när jag jobbade min sista arbetsdag så lunchade jag med en kompis och före detta kollega som flyttat till Skellefteå. Det var jättetrevligt och hon hade faktiskt med sig en present till bebisen. En jättesöt elefant-skallra i två färger som hon själv sytt. Med mjuka öron. Den är helt underbar. Jag hade några veckor tidigare kikat igenom hennes Instagram för att se om där fanns något jag skulle be henne sy åt mig men kunde inte bestämma mig där och då så det rann ut i sanden. Så jag blev verkligen jätteglad när hon hade med sig den här presenten. Kolla in @atelje.bettina på:
 
 
 
 
För någon månad sedan köpte vi bebisens första snuttis också. Eller kompis som vi kallar dem här hemma. Oscar har fyra olika snuttedjur (hans favorit är elefanten) och jag tyckte att det kunde vara kul om han valde bebisens första. Den enda regeln han fick var att det skulle vara ett djur han själv inte har. Då blev det den här som ni ser på bilden. Men nu blev jag osäker på om det är en ko eller en dalmatinerhund. Jag tror faktiskt att det är en hund. 
 
 
Bilder: Canon EOS 7D + EF 24-70 mm 1:2.8 L 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: