Hon vände sig!

(null)


Sofie vände sig precis och jag missade det! Två gånger!

Ja, för en liten stund sedan så vände Sofie sig från rygg till mage för första gången. Och var var jag? Jo, jag fönade håret lite snabbt i badrummet. När jag kom tillbaka till vardagsrummet så tog jag några bilder och sen förflyttade vi oss till Oscars rum för att bädda rent i sängen. När vi var klara där gick vi tillbaka till vardagsrummet. Jag la Sofie på rygg i babygymmet igen. Tog upp telefonen föra att skicka meddelande till Johan om vår tjej. Men innan jag ens hunnit skriva något så tittade jag ner och då hade hon gjort det igen! Jag har alltså missat de två första gångerna som Sofie har vänt sig. Hoppas hon gör det snart igen.

Den här helgen har vi huset fullt för imorgon ska Sofie döpas. Inväntar de första gästerna i detta nu :)


Bild: iPhone 6s

Postat av: Harriet

Vilken tjej.💕Ser fram emot i morgon💗

2018-07-06 @ 15:43:03

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: