Paw Patrol på påsklovet

(null)


För en stund sedan kom vi hem från Kungens kurva. Marshall och Chase från Paw Patrol var på besök där idag. En perfekt liten utflykt med mina två barn. Den lilla sov sig igenom hela besöket men Oscar var såå lycklig att få kramas, busa och göra high five med sina två favoriter. Efteråt när vi var på H&M för att jag behövde köpa fler amningslinnen så sa han:

"Jag glömde fråga var de andra pupsen och Ryder var"

Han säger så många härliga kommentarer just nu. Jag förklarade att de andra valparna nog var hemma och vaktade tornet om någon skulle behöva hjälp. Det svaret godtog han men sa också att "det finns inget torn i min värld". Han menade att Paw Patrol-världen är en annan. Så klok.

Här om dagen kom det två andra finurliga frågor.

1) Mamma, jag vet ju att du har en mamma och en pappa men jag har glömt av om du har en farmor.
Jag svarade att jag har haft en farmor men hon finns inte kvar längre.

2) Mamma, vem har lärt dig pussas?
Jaaa, jag har ju pussats mest med din pappa... Vem har lärt dig pussas?
Du och pappa tror jag.

Jag ska försöka samla ihop lite annat kul som Oscar säger i ett separat inlägg :)


Bild: iPhone 6s



Postat av: Harriet

Vilken härlig dag ni haft och vad klok han är. Hoppas han kommer att gilla Paw Patrol sakerna jag har köpt här i England.💕

Svar: Ja, det har verkligen varit en härlig dag. Han kommer säkert tycka om det du har köpt 😘
Anna

2018-04-05 @ 20:32:49

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: