Mot Bryssel!

 
 
 

Jag sitter på Bromma flygplats och inväntar boarding om 10 minuter. Jag och min syster ska spendera helgen i Bryssel! Hon flyger från Göteborg så vi möts på flygplatsen när båda landat. 

 
Jag har ätit lunch här på flygplatsen och köpt vatten och några sötsaker att ha på planet. Jag ser verkligen fram emot den här helgen. Vi har inte planerat så mycket men jag har tänkt att det ska bli lite shopping, gå på chokladmuseum och äta diverse gott. Belgien är ju bland annat känt för sin choklad, sina våfflor och moules frites. De här tre ska jag smaka någon gång under resans gång. Just moules frites har jag aldrig provat eftersom musslor inte är någon favorit så det ska bli kul att äntligen testa.
 
Nu ska jag gå på planet när som! Trevlig helg!
 
 
 
Bilder: iPhone 6s


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: