Tips inför fars dag

 This post contains adlinks from Adviral


Face Wash / Eye Roll-on / Berd Balm / Face Scrub / After Shave Balm / Berd Oil / Anti-Age Moisturizer

 

På sändag ska vi fira alla pappor och här kommer ett finfint tips om ni inte vet vad ni ska köpa till fars dag. Om er man eller pappa tycker om att ta hand om ansiktet lite extra så är Bulldog ett bra märke att testa. Johan har haft flera av deras produkter. Han testar lite alla möjliga märken men det finns nästan alltid någon Bulldogprodukt hemma i skåpen eller i duschen. Så jag tror att han är nöjd med deras grejer. Jag ska erkänna att jag själv lånar hans ansiktstvätt som står i duschen lite då och då, hehe.

 

Det här året får varken min pappa eller Oscars pappa presenter från Bulldog eftersom jag för en gång skull varit ute i god tid med annat. Men vem vet vad som dyker upp i julklapp! ;)

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: