Staket och en skön start

 
 
 
Hej på er! Den här dagen fick en skön start. Det var min tur att följa Oscar till Smarta barn så vi klädde på oss ordentligt eftersom det var -3 grader ute. Satte på Oscar hjälmen och så fick han sparkcykla hela vägen. Han tycker att det är jättekul. Jag fick springa bredvid lite då och då för att hinna med. Det var skönt ute och jag som är van vid att åka till jobbet när det är kolsvart kände att ljuset, den härligt kalla luften och den vita frosten som täckte allt vi såg gjorde min morgon perfekt.
 
Nu byggs det också staket hemma hos oss för full fart. Jätteskönt att sista biten av vår trädgårdsrenovering äntligen är påbörjad. Tänk till våren, då är allt redan färdigt. Det är bara att gå ut i trädgården och njuta. Inte behöva oroa mig för att Oscar eller någon av hans kompisar ska ramla ner från muren. Fast vi har ju såklart en del andra projekt som också måste tas tag i. Så sysslolösa lär vi inte bli, haha.
 
 
Bild: iPhone 6s

Postat av: Syster

Ser ju jättefint ut med staketet, kul!

Gulligt att Oscar tar sparkcykel till Smarta barn, han börjar bli stor på riktigt <3

Svar: Ja, han älskar verkligen att ta sparkcykeln just nu och jag tycker det är perfekt att köra den så länge det inte är snö eller is :)
Anna

2017-11-11 @ 17:59:48

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: