Nu tar jag helg

(null)

(null)


Jag har precis kommit hem från en middag med kompisar. Vi åt på italienska Giro som ligger på Sveavägen. De serverar pizza, dryck och dessert. Jag åt en bresaolapizza och pistageglass med hallon. God pizza och glassen var fantastisk. Så krämig. Det var Johan som tipsade om restaurangen och jag tipsar gärna vidare!

Nu ligger jag i sängen bredvid en liten kille som sussar så gott. Han och jag ska ha långhelg ihop. Smarta barn är stängt imorgon och på fredag så vi får se vad vi hittar på. På eftermiddagen blir det en tur till öppna förskolan har jag tänkt i alla fall. Oscar har både igår och idag önskat att vi ska gå dit så det blir en kul aktivitet. Vi fick också hemläxa från föräldrakursen vi var på igår så den tänkte jag göra med honom. Det vore kul att baka lite också. Det gillar både jag och Oscar. I söndags bakade vi daimsnittar som nu ligger i frysen och väntar på födelsedagskalas.


Bilder: iPhone 6s


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: