Hej mitt vinterland

 
 
Åå! Äntligen har det kommit mycket snö här i Stockholm! När jag tidigt tidigt i morse kom ut från tunnelbanan så snöade det många stora flingor och det höll i sig nästan hela förmiddagen. Kaos i trafiken såklart och maken min får jobba hemma idag. Det ska bli intressant att se hur det går att ta sig kommunalt från jobbet. Jag ska inte hem utan till Huddinge centrum för att gå ABC-kurs i föräldraskap. Det har jag nog inte berättat om. Både jag och Johan går och första tillfället var för en vecka sedan. Det är totalt fyra gånger man ses och än så länge känns det som en bra och nyttig kurs. Helt gratis från kommunen.
 
I alla fall så ska jag åka pendeltåg men jag tror inte det blir några större problem. Det verkar mest vara busstrafiken som är påverkad av snön. Helt galet mycket julkänslor fick jag idag av det här fina vädret. Jag längtar efter att ta fram stjärnorna, dricka glögg och äta pepparkakor :)
 
 
Bild: iPhone 6s


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: