Vårmarknad på Herrängens gård

 

Igår tog vi tre en promenad till Herrängens gård. De hade vårmarknad så vi tyckte att det skulle passa bra att få röra på oss lite och ta en fika. Bra kombination!

 
Vi kikade hos hantverkarna som sålde fina alster men det blev bara lite müsli som fick följa med oss hem. Den har jag köpt innan och är så himla god. Och müsli är verkligen något som går åt hemma hos oss så det var ett bra köp. Det fanns också fiskdamm för barnen men som tur var upptäckte aldrig Oscar det. Han har redan alldeles för mycket godis hemma från påsken och alla barnkalas det senaste. I lördags la vi fram allt hans godis på köksbordet och så fick han dela med sig till mig och Johan. Vi tog Ikeas smarta zip-påsar. Den ena skrev jag Oscar på och den andra mamma & pappa. Han är verkligen jätteduktig på att dela med sig av sitt godis. Det blev i princip lika mycket i båda påsar :)
 
Tillbaka till vårmarknaden. Vi ställde oss också i kö till ponnyridning men efter en stund bestämde sig Oscar att det var annat som han hellre ville göra. Typ klättra i träd och så. Det där med ponnyridning får vi testa en annan gång.
 
Då kör vi måndag igen! Jag rivstartar den här veckan med lite jobb följt av AW med kollegorna.
 
 
 
Bild: iPhone 6s


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: