Spaning på ny klocka

 
Jag har nyligen börjat använda klocka igen efter mååånga års uppehåll. Jag köpte en fin Efva Attling klocka i vitt och silver i höstas men nu när jag har börjat använda lite mer smycken i guld så skulle jag gärna vilja ha en klocka som passar lite bättre till de smyckena. Jag tänker mig någon av ovan. 
 
Jag har länge spanat på klockor från danska Bering och nu börjar jag äntligen landa i vad jag vill ha. Älskar den där sortens armband. Nu måste jag bara ta mig till en återförsäljare för att se färgerna och storlek på riktigt. Kan hända att de i guldfärg känns för gula för min smak och då kan rosé passa bättre. Vill också att en ny klocka ska vara lite mindre än den jag har nu. Jag tycker om att dessa är ganska rena i formen. De är inte för pråliga men har små Swarovski kristaller som dekoration istället för siffror. Det tycker jag är fint.
 
 
Bilder lånade från Beringtime.com

Postat av: Harriet

Den till höger är jättefin tycker jag. Där har du ju både guld och silver som passar till allt.
Jag har en superfin från Attling😄🤗

2017-05-23 @ 21:49:21

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: