Sommartankar

 
 
Idag är det 9:e maj och det är kallt som om det vore en mild vinterdag. Det har till och med kommit lite snö. Vinterjackan får alltså fortfarande vara med. Så just idag passar jag på att drömma mig bort till de fem veckors sommarsemester i juli och augusti. Här är några grejer jag vill hinna med, utan inbördes ordning såklart:
 
  • Läsa två böcker
  • Måla naglarna
  • Gå barfota i gräset på landet
  • Se Oscar springa omkring i sommarkläder
  • Dricka drinkar
  • Sitta på en uteservering med vänner
  • Äta massor med glass
  • Bada i hav och sjö
  • Gå på dejt med min man
  • Åka runt till roliga lekplatser
  • Fika på nya smultronställen
  • Grilla så mycket att jag tröttnar på grillad mat
  • Hyra ut vår lägenhet
  • Se vår trädgård bli färdig med gräs, plattor och staket
  • Fira midsommar med blommor i håret
  • Baka minst en gång i veckan
  • Blogga mer
  • Ha hemma-spa en gång i veckan
  • Bada bastu med min älskling de kalla dagarna
  • Plantera massor med blommor
  • Hitta på något kul med min syster
 
 
Bilder: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS från sommaren 2013 när Oscar låg i min mage


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: