Pyjamasshopping

 
 
Idag hade jag lite tid över och passade på att uppdatera pyjamasgarderoben. Jag har länge tänkt göra det. I vintras fick jag en fin pyjamas från Johans mamma i födelsedagspresent men nu när värmen har kommit med besked så kände jag att det var dags att köpa något lättare att sova i. Det blev ett par shorts med ett linne till och ett ljusrosa nattlinne. Jag springer fortfarande upp till Oscar en del om nätterna så det är verkligen skönt att ha något på sig om natten.
 
 
 
 
Jag tycker att Hunkemöller har jättemycket fint och personalen i Liljeholmens galleria var väldigt trevliga och hjälpsamma. Dit vill jag gå igen. Och om man inte orkar/hinner besöka en butik så har de jättestort utbud på nätet, Hunkemoller.se
 
 
Bilder: Canon G16


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: