Grattis min fina man!

 

Grattis i efterskott älskade man! Igår fyllde du 40 år och vi firade i Dubai. Den här fina bilden togs på kvällens restaurang som heter Pierchic. För att komma till Pierchic fick vi gå igenom hela hotellet som restaurangen tillhör. Al Qasr. Vilket fantastiskt fint hotell. Där bor vi nästa gång! Restaurangen ligger på en pir ute i havet med utsikt mot Burj Al Arab. Det blev en fin kväll med god middag som sedan avslutades med drinkar på takterrassen till vårt hotell Hilton The Walk.

 
Vi har några kvällar kvar på resan och jag hoppas att de också blir minst lika härliga! Grattis igen min älskling, love you lots!
 
 
Bild: iPhone 6s
 

Postat av: Harriet%25252525252520

Jag visade Oscar bilden o hans sa,min pappa fyller år. ❤

2017-03-22 @ 16:20:43

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: