Bröllopsdagsmiddagen 5 år

 
 
Lite så här såg vår fredagkväll ut då vi firade 5-årig bröllopsdag. När jag kom hem från jobbet så öppnade Johan dörren med en flaska Bollinger och två champagneglas i händerna. Han öppnade flaskan och hällde upp innan jag ens hunnit komma innanför dörren. Vilken fin och bra man jag har! Jag älskar att bli bortskämd, hehe, vem gör inte det? Middagen var i princip färdig. Jag behövde inte göra något alls. Supergott med stekt ankbröst och sparrisrisotto! Vilken lyxmiddag man kan få till hemma ändå. Oscar tyckte om köttet men var mindre imponerad av risotton.
 
Jag hade köpt med mig budapestbakelser som vi åt till efterrätt när lilleman hade somnat. Tyvärr tog nattningen extra lång tid just den här kvällen, han hade sovit lite för länge på Smarta barn. Men när han väl hade somnat så myste vi till det och såg finalen av På spåret. Bara jag och min man.
 
Jag är så väldigt tacksam för min underbara make som jag älskar så ♥
 
 
Bilder: iPhone 6s


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: