5 år - träbröllop

 
Idag har vi varit gifta i 5 år älskling! Väldigt bra jobbat tycker jag. Det kanske inte alltid är rosa moln och fluff fluff men vi löser det mesta. Tillsammans. Och i sommar firar vi att det var 10 år sedan vi först träffades. Jag älskar bröllopsdagar, de måste firas. Just det senaste har jag känt mig extra trött. Vet egentligen inte varför. Det har nog bara varit väldigt mycket påfrestning från alla håll ett tag. Men min bästaste man har planerat en supermiddag till oss! Ankbröst med sparrisrisotto äter vi ikväll, till det en flaska Champagne. Det vattnas redan i munnen.
 
Imorgon firar vi lite till då Johans farmor har bjudit oss på opera. Efteråt ska vi gå och äta på något trevligt ställe och Oscar får mysa hemma hos sin farmor. Så i år blir det firande i dagarna två. Visst låter det härligt? :)
Puss älskling, vi är bäst!

Postat av: Harriet%252525252520

Ni är så fina.önskar er all lycka.❤

Svar: Tack söta :)
Anna

2017-03-03 @ 23:00:59

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: