Glad midsommar!

 
 
Idag är det midsommarafton 2017! Jag tror att det kommer bli en härlig dag. Man borde väl prata om vädret som alltid är den heta frågan inför den här dagen. Så ja, jag tror att vädret kommer bli okej. Prognosen i appen visar 19 grader och växlande molnighet samt regn på kvällen. Det kan alltså blir allt möjligt idag, haha. Men jag kör på klänning ändå, det brukar jag försöka med oavsett väder.
 
Det här året firar vi hemma hos en kompis till mig i Sollentuna. De har barn i samma ålder som Oscar så det kommer bli perfekt. Hoppas att det blir bra lek.
 
Igår såg det ut som på bilden. Vi var hemma istället för halvdag för Oscar spydde en gång på natten. Men det var bara den där enda gången och sen var han superpigg hela dagen, men ett tillfälle ville han sitt nära så nära. Det var jättemysigt så jag bad Johan som också var hemma att ta några bilder.
 
Ha en fantastisk midsommarafton kära läsare!
 
 
 
 
Bilder: Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L 

Postat av: Syster

Finaste ni!! <3

2017-06-24 @ 18:43:29

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: