Hej mitt vinterland

 
 

Ååh, nu är det sådär fint ute igen. Ett snötäckt Stockholm som är alldeles vitt. Och snön lär nog ligga fram till måndag i alla fall, sen ser det ut att bli plusgrader igen. Idag har det varit riktigt kallt här med runt -12. Oscar tycker det är jättekul att åka pulka fram och tillbaka till Smarta barn och gillar snön. I dubbel bemärkelse. Han vill gärna äta av den också... Han brukar säga "jag och William äta snö". William är en av kompisarna från familjedaghemmet.

 
Nu kör vi långhelg igen! Vad ska ni göra? För oss blir det bio, fika hos Svärmor, städa, leka i snön, lek/fikabesök hemma hos oss, köra skräp till återvinningscentralen, påbörja renovering av sovrummet i uthyrningsdelen och plocka bort lite av julen. Bra blandning tycker jag! 
 
 
 
Bilder: iPhone 6s

Postat av: Hanna Karlsson

Jag vill också ha snö! Det här slasket är inget kul alls.

2017-01-14 @ 07:04:22
http://hannafialotta.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: