Söndagsfika

 
I söndags var Johans mamma hemma hos oss på fika. Det blev en härlig blandning av sådant som blivit över från jul och de nya morotskaketryfflarna. Bilden ovan blev så härlig tycker jag. När jag tar bild på Oscar brukar jag säga till honom att titta på mamma och skratta. Det funkar väldigt sällan nu för tiden. Men när jag skulle ta den här bilden så var det Oscar som sa till de andra två att skratta, "Skratta hörrni!" Ordet hörrni används frekvent av Oscar just nu. Väldigt gulligt och lillgammalt. 
 
Jag och Johan passade på att åka iväg en sväng till K-rauta för att titta på plattor som ska läggas ute till våren. Lite klokare blev vi nog men inte helt och hållet. Svåra val helt klart. Lyxproblem får vi nog kalla det.
 
 
 
 
Bilder: Canon G16


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: