Sovrumsinspiration

 
 
Nu när vi är klara med dräneringen runt huset så kan vi äntligen ta tag i sovrummet i vår uthyrningsdel. Halva vårt källarplan är en lägenhet. Ena väggen i det sovrummet har blivit ful och trasig på grund av fukt som trängt igenom, men nu är väggen äntligen omputsad så nu ska vi bara måla också. Väggarna ska bli gråa har jag tänkt men för att det inte ska kännas för kallt där inne (det är ju ändå källarplan) så ville jag se hur det skulle funka med gulddetaljer till. Pinterest är verkligen ett fantastiskt verktyg för all sorts inspiration och jag kom fram till att guld och grått gifter sig alldeles utmärkt :)
 
Nu kommer jag visserligen inte få inreda själv på ett tag om någon annan ska bo där men det skadar ju inte att tänka på framtiden!
 
 
Bilder lånade från Pinterest


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: