Påsktur

 

Idag har vi åkt tåg jag och Oscar. Vi åkte till Karlstad för att möta upp Johan som jobbat där i närheten i några dagar. Tågresan gick jättebra! Oscar var såå duktig och bar sin ryggsäck hela tiden. Vi började med att lägga pussel följt av pixi-böcker och tunnbrödsmackor till lunch. Den perfekta ute-och-åka-mackan om du frågar mig! Inget kladd, smular inte och lätt att hålla. Efter ett tag fick jag ta fram min telefon när jag märkte att jag glömt Oscars iPad hemma. Ve och fasa!

 
Vi åkte bil i någon timme och nu har vi alltså varit framme på landet ett tag. Vi har redan hunnit dricka bubbel eftersom min familj firar Johans födelsedag nu i efterskott. Mums! Och snart blir det middag. Jag känner härliga dofter från köket. Ikväll ansvarar syrran och Henke för middag. Oxfilé!
 
 
 
 

Bilder: iPhone 6s



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: