Min systers möhippa

 
 
I lördags hade vi möhippa för min syster! Jag flög ner till Göteborg redan på fredagen och på lördag morgon smällde det. SOM jag och två av syrrans kompisar har planerat! Nu är det nästan som att luften har gått ur en. Men det blev en fantastiskt rolig dag i franskt tema med kidnappning, hotellfrukost, burlesquedans, lunch i sommarsolen på 14:e våningen, diy av hårdekorationer, middag, drinkar och övernattning. Om energin någonsin återvänder till mig så ska jag publicera lite mer bilder från dagen. Tills dess, håll till godo med dessa mobilbilder på min vackra syster ♥
 
 
Bilder: iPhone 6s

Postat av: Syster

Tusen tack för en underbar dag! Själv försöker jag också samla lite energi men blir nog först i slutet av november som den kommer tillbaka ;)

Svar: Jag förstår det, mycket att tänka på nu ett tag fram :)
Anna

2016-09-21 @ 21:58:49

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: