Pyssel Alla hjärtans dag

 
 
 
Jag har ju lovat att jag skulle visa korten jag pysslade ihop till Alla hjärtans dag. Jag fick inte riktigt till att lägga upp bilderna där och då. Men här har ni att spara i minnesbanken till nästa år!
 
Eftersom Oscar älskar att rita just nu så blir det ofantligt massa teckningar. Varför inte då använda några att göra kort av? Så blev det helt enkelt. Jag köpte rosa papper i en bokhandel och sen använde jag en pepparkaksform att rita hjärtan med. Klipp och klistra så har du ett färdigt kort! Sen använde jag stämplar och svart tuschpenna att skriva inuti kortet. Lätt som en plätt.
 
Till jul brukar jag skicka ut ganska många kort men det ville jag inte göra med dessa. Det blev bara till allra närmsta familj och några kompisar som bor långt bort.
 
Bilderna: Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: