Påskpynt



För några dagar sedan pyntade jag och Oscar årets påskris. Jättemysigt! Han var verkligen med på noterna och hjälpte till att hänga i äggen. Jag fixade fjädrarna. Jag visste inte riktigt hur det skulle gå och tänkte nog att han skulle vilja plocka ur grenarna från vasen. Och det var mycket riktigt den första instinkten men det räckte att jag sa till en gång så slutade han. 

Lite tidigt med påskris kanske men påsken är ju så kort så varför inte tjuvstarta tänker jag :)


Bilderna: iPhone 6s

Postat av: Annsoh

fina bilder! hoppas du får en trevlig tisdag! :)

Svar: Tack! Och tack det samma :)
Anna

2016-03-15 @ 13:20:55
http://nouw.com/annsoh
Postat av: Joanna- 8 självmordsförsök senare- Livet med Asperger och Bipolär sjukdom

så fint

Svar: Tack! :)
Anna

Postat av: Veronica Wallgren

Så fint! Ska börja påskpynta i helgen :)

Svar: Ja, visst är det härligt att pynta inför högtider :)
Anna

2016-03-15 @ 17:19:56
http://wallgrenveronica.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: