Påskblomma och ännu mer sjukstuga


Japp, ni läste rätt. Det är nu ännu mer sjukstuga här hemma. Lite ombytta roller kan man säga. Oscar är feberfri och istället har jag feber. Vid senaste mätningen var den 39,9. Hoppas den sjunker ordentligt under natten! Jag trodde faktiskt att jag skulle vara mer åt det medvetslösa hållet med såna här grader. Tro mig, bra mår jag ju inte men jag kan ändå pilla lite långsamt med påskpackningen.

Den söta påskblomman hittade jag på
Hemköp. Jag gick in där för att posta ett paket, men kom alltså ut med den här :)

Bilden: iPhone 6s

Postat av: Harriet

Nu har ni väl ändå haft nog. Stackars dig. Hoppas på ett mirakel så att ni får en fin påsk med din mor o far. Kram

Svar: Tack :)
Anna

2016-03-23 @ 20:51:01

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: