Leverans från Apotea


God morgon! 
What to do när man är hemma sjuk med lunginflammation? Jo, nätshoppa! Vi behövde komplettera med några saker inför resan och eftersom jag inte direkt orkar ta mig ut och Johan har fullt upp med att lämna och hämta Oscar och jobba så tänkte jag att det var perfekt att testa Apotea för första gången. De har nämligen gratis hemleverans! Och beställer man innan kl 15 så får man det samma kväll.
 
Så vid 20-tiden igår kväll kom ett paket med plåster, solskum, produkter mot diarré, nackkudde till Oscar, ansiktstvätt till mig i mindre storlek, solstift, silvershampoo, silverbalsam och duschcrème. De tre sista ska inte med på resan utan behövdes bara hem. Båda tummarna upp till Apotea! :)
 
Bilden: iPhone 6s


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: