Hemma sjuk

 
Idag är det soffan här hemma som gäller för mig. Jag har haft en jättedålig natt och det känns som att förkylningen slog till ordentligt. Jag hostade, hade ont i halsen och en täppt näsa. Det plus en liten pojk som ville sova hos mig nästan hela natten gav mig inte mycket värdefull sömn (han däremot sov till kl 06.30!). När jag är sjuk sover jag allra bäst själv, annars har jag inget emot om lilleman vill krypa upp i vår säng. Jag drömde dessutom att familjedaghemmet som Oscar går på skulle lägga ner för familjen skulle flytta till Danmark. Hoppas det bara var en dröm, glömde fråga i morse när jag lämnade honom. Vi är så så nöjda så det skulle faktiskt vara en stor sorg om han inte fick gå där längre.
 
Nåja. Jag hoppas att en dags kurerande i soffan med massa vatten, en kopp te med extra ingefära och Hem till gården kommer gör mig kry fort som attan. Och ikväll kommer min man hem! Jag längtar massor!
 
Bilden: Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L

Postat av: Veronica Wallgren

Krya på dig!

Svar: Tack! Vilken trevlig blogg du har. Grattis till bebis på gång :)Kram Anna
Anna

2016-03-07 @ 12:05:08
http://wallgrenveronica.blogg.se/
Postat av: Elin

Älskar muggarna från rörstrand, så fina!
Krya på dig

Svar: Tack! Jag älskar dem också. Så klassiska och funkar till allt :) Kram Anna
Anna

2016-03-07 @ 12:45:30
http://elinlarsson.forme.se
Postat av: mamma

Krya på dig <3

Svar: Tack <3
Anna

2016-03-07 @ 17:23:09
Postat av: Veronica Wallgren

Tusen tack :)

2016-03-07 @ 19:36:10
http://wallgrenveronica.blogg.se/
Postat av: Karin

Exakt samma här. En sömnbrist som ledde till att förkylningen from hell brakade loss, feber till och med. Men lite bättre idag trots att jag är minst lika förkyld. Hoppas du också mår bättre!

Svar: Ja, idag mår jag mycket bättre. Det värsta är hostan på natten men också den har blivit lite bättre. Skönt! Kul att ha hittat tillbaka till din blogg igen förresten! Nu verkar det funka på Bloglovin :)Kram
Anna

2016-03-08 @ 13:11:48
http://kakansemlanoliven.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: