Helgfika

 
I lördags så var jag och Oscar som sagt hemma hos kompisar. Vi lekte och fikade. Tyvärr fick jag bara till en enda bild. På fikat såklart, trots massa söta barn och en bebis. I alla fall så bjöds det på riktigt mycket gofika. Sylvias mamma hade fyllt frysen med hembakt när de var på besök senast. Verkligen snällt, det blir många fikabesök kan jag tänka mig när alla vill träffa lilla Emma. Vi hade en väldigt trevlig eftermiddag!
 
Oscar dubbelfikade kan man säga. Först åt han fruktpuré med blåbär och sen högg han in på både chocolate chip cookie och bulle! Det är inte svårt att lista ut att han fått sitt sötsug efter morsan. Vi får väl se om det håller i sig eller om det ändras med åldern. Fast det har ju absolut inte ändrats på mig så jag ska nog inte hoppas på för mycket ;)
 
Bilden: iPhone 6s


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: