Nya sängen



En halvkass mobilbild på hur Oscars nya säng blev i hans rum. Opimpat och stökigt i fönstret. Som ni ser har skötbordet fått flytta ut. Det står nu i arbets-/gästrummet där mitt skrivbord har flyttat ut. Jag använde det knappt längre så jag och Johan kan gott samsas om en dator och skrivbordsyta. För att frigöra mer plats i garaget åt spjälsängen så tänkte jag också sälja min guldsmedsbänk. Ytterligare en möbel som jag inte använder. Min dröm i framtiden är att bo i ett större hus där ett rum kan få vara hobby-/pysselrum. Där skulle det finnas en guldsmedshörna, ett skrivbord där symaskinen alltid får stå framme och ytterligare ett skrivbord till all form av pyssel. Drömma är härligt :)


Bilden: iPhone 6s


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: