Kjol sökes

 
 
1) 239 kr  2) 319 kr  3) 209 kr  4) 359 kr  5) 299 kr  6) 719 kr
 
 
Jag är riktigt sugen på att köpa en eller två nya midikjolar. Den här sommaren har jag inte använt kjol en endaste gång. Jag tror inte jag har haft det sedan förra sommaren faktiskt. Eller jo, när vi var på Fuerteventura i april så hade jag det några gånger. Shorts och byxor är så mycket mer praktiskt. Ja, jag tänker verkligen på vad som funkar i sandlådan just nu. Men om jag kunde ha kjol på lekplatsen i Corralejo så kan jag ju faktiskt ha det här hemma också. Sen vore det såklart kul att använda på jobbet också. Jag har kollat ut några favoritkjolar på Zalandos rea. Vissa är lite mer festliga och andra funkar fint även vid lek. Av dessa ovan är det bara nr 5 som inte är på rea. Men den har ju ett bra pris ändå.
 
 
Det här inlägget är i samarbete med Zalando.se
Bilder lånade från Zalando.se

Postat av: Syster

Så fina! Mina favoriter är nr 2 och nr 4 :)

Svar: Nr 2 var också min favorit men tyvärr hann den ta slut i min storlek innan jag köpte så det blev 1, 4 och 5 istället :)
Anna

2016-07-31 @ 18:32:29

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: