Stjärnor till Oscar

 
 
Jag kommer inte ihåg om jag har nämnt det innan här på bloggen men Oscar älskar verkligen stjärnor. I helgen fick han hjälpa mig att plocka ner stjärnorna från fönstren hemma eftersom jag inte ville att de bara skulle vara borta morgonen efter då han springer sin runda och tänder dem. Sedan dess pekar han efter dem varje dag. Han kan se en stjärna på långt håll och även minsta lilla upptäcker han. Både på TV, i böcker och i verkligheten. Så jag har helt enkelt bestämt mig för att fånga upp hans intresse och ge honom lite nya stjärnor. Det är väl inte bara mor- och farföräldrarna som får skämma bort? 
 
Igår klickade jag hem det ni ser på bilderna från Panduro:
 
1. Tags i vitt papper och guldglitter. Det ska bli en girlang av dessa.
2. Vita stjärnhängen i MDF. Tänkte nog göra någon form av dekoration att hänga upp någonstans.
3. Klistermärken som vi kan pyssla med.
4. Inspirationshäfte för att vika stjärnor i papper.
 
Jag kan knappt bärga mig till allt kommer hemskickat! Hoppas att Oscar blir glad också :)
Bilder lånade från Panduro.se

Postat av: Harriet

Mammor o pappor får också skämma bort.☺️

Svar: Det tycker jag också! I lagom dos såklart :)
Anna

2016-01-20 @ 20:32:43

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: