Mera dejting

 
När jag ändå är inne på det här med att dejta så kom jag på att jag inte har berättat om kvällen jag och Johan fick på tu man hand i Göteborg på juldagen. Mina föräldrar var barnvakt till Oscar och hans föräldrar tog (hör och häpna!) en biodate. Vi tycker båda så mycket om att gå på bio och eftersom det har släppts en del storfilmer det senaste så har vi passat på att se dem på bio eftersom de gör sig bäst så.
 
I alla fall. Vi köpte biljetter till sista Hunger games. Bra film! Inte bästa slutet dock. Vi var på biografen i tid och passade på att ta en drink i baren innan den började. På vägen till bussen hade vi hamnat i värsta hagelovädret så vi ville båda ha en varm drink. De som känner mig vet att jag inte dricker kaffe men eftersom det var det enda som erbjöds i varm väg så testade jag en After Eight Coffee (närmst i bild). Såå god! Det hade jag inte förväntat mig. Jag kommer absolut beställa en sån igen om det finns på menyn.
 
 
Samtliga bilder Canon G16
 
 
Efter filmen promenerade vi till Heaven 23 där vi hade bokat bord och åt en jättegod middag högst upp i skyskrapan med fin utsikt. Jag åt:
 
- "Heaven": spansk anklever, plommon och pistage
- Stekt torsk, bräserad kalvkind, shiitake och potatispuré smaksatt med tryffel
- Chokladpralin
 
Väldigt mumsigt alltihop. Det var första gången jag åt middag där och kan verkligen rekommendera er andra att gå dit om ni har vägarna förbi eller bor i Göteborg. Tack snälla mamma och pappa för barnvakten! :)

Postat av: Susanna

Vad underbart med "alla" dessa dejter! Kan verkligen sakna sånt. Det jag mest längtar efter är en lång hotellfrukostdate med A.

Svar: Ja, det förstår jag. Man behöver verkligen dejta. Sen om det är en middag med tända ljus hemma när barnen somnat eller om det är en frukost på stan spelar inte alltid så stor roll. Så länge man hittar tiden och energin. Men ja, hotellfrukost var helt gudomligt. Massa god mat och lugn harmonisk stämning.Förresten, det vore så roligt att få följa dig i vardagen med dina barn. Du funderar inte på att starta upp bloggen? :)
Kram!
Anna

2016-01-18 @ 19:49:34
Postat av: Susanna

Det blir ingen blogg om vårt liv men lägger ju upp en del på instagram.

Vi har varit lite dåliga på att dejta sen Elsa kom, bara varit ute på en julkonsert. Isabella har ju alltid varit så lätt att lämna och sova borta. Hoppas Elsa kommer vara likadan på den punkten.

Svar: Jag förstår det, men det kommer säkert gå jättebra när Elsa är lite större :)
Anna

2016-01-30 @ 20:53:25

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: