6 smycken för semestern

Bilder lånade från Zalando
 
Visst är det inte bara jag som är sugen på att åka på semester till sol och värme just nu? Vi bokade resa i söndags! Det ska bli så skönt att komma iväg i början på april (fast jag helst av allt hade åkt imorgon). Jag kikade in i Zalandos smyckeshörna för lite inspiration och hittade dessa finingar som jag gärna skulle bära på en somrig semester. Tunna, sirliga kedjor att matcha med lite större örhängen. Egentligen är jag mer för smycken av ädla metaller men det är nog bra att ha lite annat i smyckesasken också :) 

Postat av: Johanna

Vart ska ni åka?

Svar: Vi ska åka till Fuerteventura (Kanarieöarna). Det blir ett all inclusive hotell som är väldigt barnvänligt. Bara ta det lugnt och vara i sol och värme. Längtar :)
Anna

2016-01-15 @ 17:49:06

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: