30 days of yoga

 
 
Ni som läser mycket bloggar kanske också har sett att några blogg-tjejer har börjat köra yoga hemma. Det är en tjej som heter Adriene som har gjort passet 30 days of yoga. Jag började i förrgår men insåg precis att jag har börjat fel. Jag började med Yoga camp. Så ikväll börjar jag om tänker jag. Det är roligare att köra samma som de andra så jag känner igen mig i det de skriver. Sen kan jag hoppa på Yoga camp igen när dessa trettio dagar är slut.
 
I alla fall, det är väldigt mysigt och skönt med yoga. Jag gör det i vardagsrummet om kvällarna med dunkel belysning och ett tänt ljus. Oscar sover då förstås. Varje pass är runt 30 minuter långt och det tycker jag känns perfekt! Speciellt för en nybörjare som jag. Det senaste har jag känt mig stel, har ont i axlar och nacke och helt enkelt inte känt mig så harmonisk i sinnet som jag annars brukar vara. Att få varva ner och göra lite härliga yoga-övningar på kvällen är väldigt skönt för kroppen. 
 
Nu lät det här som värsta reklamannonsen, men det är det verkligen inte! Jag menar varje ord.
Här kan ni hitta introduktionen och resten av avsnitten till 30 days of yoga
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: