Vårfärger


Igår när jag tittade i den här tidningen på lunchen fick jag verkligen vårkänslor. Så härliga färger och solen strålade ute. Idag vaknar jag upp till vinterland och det snöar ordentligt. Det är februari med andra ord. Ena stunden tror man att våren kan vara på väg och den andra är vintern tillbaka med besked. Samma sak varje år, att man inte lär sig :)

Men idag är det torsdag hörrni! Nu ska jag arbeta hårt i två dagar (mycket på jobbet!) innan det är dags att ta helg. 

Bilden: iPhone 6s

Postat av: mammatillmirakel.blogg.se

Haha verkligen en knäpp på näsan nu när man tittade ut och allt är vitt. Ha det fint!

Svar: Ja, det är galet men helt normalt för den här årstiden. Det är tur att tiden går fort, haha... :)
Anna

2016-02-18 @ 07:16:43
http://mammatillmirakel.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: