Jag och Oscar

 
Igår tog jag och Oscar en groupie (selfie?) från bakissoffan. Man kan helt klart konstatera att det har tagits skönare bilder på mig men jag tycker ändå om bilderna väldigt mycket. Det är sån värme och fin känsla i dem. Söta söta Oscar.

Bakis var det ja. Lördagskvällen var jag hemma hos en tjejkompis på tjejfest. Vi var sex småbarnsmammor som hade jättekul och senare åkte till Berns och dansade. Fattar ni?! JAG var ute på nattklubb. DET händer inte ens en gång om året längre. Men det är okej. En gång om året kanske räcker. Sen kan jag gärna gå på fler after works och liknande som man inte kommer hem mitt i natten från. Väldigt lyckad kväll var det i alla fall!

Bilderna: iPhone 6s

Postat av: Syster

Sötisar ❤️

2016-02-25 @ 16:46:00

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: