Happy Friday!


Den här mumsiga chokladasken stod plötsligt i lunchrummet idag. Såå trevligt! Perfekt på sista arbetsdagen i veckan. Idag var Johan snäll och hämtade Oscar, egentligen var det jag som skulle göra det men jag hade så mycket att göra på jobbet så jag jobbade över lite och blev istället hämtad av mina killar. Väldigt skönt, men har fortfarande mycket att göra nästa vecka.

När jag kom ut till bilen steg Johan ut och öppnade bildörren åt mig och där på baksätet låg en bukett blommor till mig från Oscar (och säkert lite från hans pappa också). Bästa sättet att starta helgen!

Bilden: iPhone 6s

Postat av: Jessica

Så gott! :)

Svar: Ja, praliner blir man (jag) alltid glad av :)
Anna

2016-02-19 @ 21:30:08
http://duvetjessica.blogg.se
Postat av: Lili

Vad fint! Man blir så glad av sådana små gulliga saker, speciellt på arbetsplatsen tycker jag. Det behövs! Man tillbringar ju trots allt en hel del tid där.

Svar: Jag håller helt med! Det krävs så lite för att man ska få extra energi och anstränger sig det lilla extra på jobbet :)
Anna

2016-02-19 @ 22:35:11
http://zilverka.blogg.se/
Postat av: mamma

Vad gulligt :)

Svar: Ja, eller hur. Tror det kom från någon leverantör :)
Anna

2016-02-20 @ 09:35:02

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: