Gott nytt år!

 

Den här nyårsafton har vi inte haft höga ambitioner. Vi har inte planerat något alls utan bara varit hemma. Hurra till min käre make som köpte hem oxfilé, potatisgratäng och bea. Det var jättegott! Oscar åt oxfilé med god aptit, "Jättegott. Mer kött mamma" sa han. Men potatisgratäng är inte hans melodi alls. Vi åt i myskläder, men jag festade till det med en glittrig top i alla fall :)

 
Efter läggning åt vi lingonpannacotta med krossade pepparkakor och marshmallows som jag slängde ihop tidigare under dagen och såg film. En lagom nyår. Nu ska vi springa ut och se fyrverkerier!
 
 
 
 
 
 

Bilder: iPhone 6s


Postat av: Harriet%25252520

Mumsigt. Hur går det för Oscar att äta sallad nu när han är 3 år😄😉

Svar: Haha, det går inte så bra. Men han smakade faktiskt på ett grönt blad hemma hos mina föräldrar. Han tyckte det var sådär. Men det händer att han säger att han gillar sallad nu när han är tre år och när han säger det så är han jätteglad. Vi får väl se när det faller honom i smaken på riktigt :)
Anna

2017-01-01 @ 13:07:19

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: