Ludvigs 4års kalas

 
 
I söndags var vi på kalas hos Johans gudbarn Ludvig som fyllde 4 år. Vilket mysigt kalas hans föräldrar hade ordnat! Temat var en av födelsedagsbarnets favoriter, nämligen Frost. Det bjöds på både lunch och tårta och han fick massor av presenter. Precis som det ska vara såklart. 
 
 
 
 
Av oss fick födelsedagsbarnet prinsessan från Modig och...
 
 
 
En låda med kinetisk sand och tillbehör. Hoppas den är rolig att leka med :)
 
 
 
Oscar med sin gudfar :)
 
 
 
Såå gulligt med barnbord, det gick superbra för barnen att äta där.
 
 
 
Det bjöds på Pulled pork med tillbehör och korv med bröd till lunch. Genialiskt och jättegott tycker jag. De är så duktiga på att komma på bra mat att bjuda större sällskap på. På ett annat av Ludvigs kalas fick vi Chili con carne.
 
 
 
Oscar glufsade glatt i sig två korvar. Nom nom...
 
 
 
Jag glufsade glatt i mig Pulled pork i hamburgerbröd och mjuk tortilla tub. Väldigt gott och smart mat att bjuda på när man har många gäster.
 
 
 
Såklart blev det hemmagjord Frost-tårta till efterrätt. Födelsedagsbarnet hade önskat tårta med choklad, choklad och choklad. Behöver jag säga att den var mastig? Men väldigt god. Det var bland annat chokladbollsfyllning i... 
 
 
 
 
Sång och blåsa ut ljusen. Nu är jag sugen på att börja planera Oscars kalas. Det gäller att göra det i tid eftersom det är precis efter jul. Förbereda så mycket det bara går för det är ju inte den piggaste tiden på året om man säger så... :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: