Vann budgivning!


Yes! Jag vann budgivningen på en ny skaljacka till Oscar. Det blev ett väldigt bra pris, 246 kr + frakt 38 kr. Nypris i butik är 800 kr. Tycker den såg väldigt fin ut på bilden så jag hoppas att det stämmer. 

Förra året köpte vi en likadan fast svart på Blocket och den har vi varit väldigt nöjda med så jag ville gärna fortsätta med Polarn och pyret. Den svarta som han har nu börjar bli lite liten så jag är mycket glad över det här fyndet! Älska Tradera :)

Postat av: Elfina

Jag älskar också Tradera! Jag har också gjort fynd på märkeskläder. Jag köpte dock ett skalställ svart från pop och glömde fråga NÄR det va köpt. Stället va fräscht MEN jag såg på lapparna att minst två barn haft det. Hängslena va lite slappa.
Men 200 för jacka, överdragsbyxor och fleece är ju ingenting 😊

Svar: Nej, verkligen. Det var ett kanonpris tycker jag. Så länge grejerna är fräscha så köper jag gärna begagnat. Tycker de flesta på Tradera är tydliga med bilder och beskrivning om det finns slitage på plagget. Det är så kul att göra fynd 😄
Anna

2016-04-26 @ 00:30:18
http://elfinas.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: