Några fler bilder från påsk


Oscar fick åka traktor med sin morfar och tyckte det var jättekul. Tyvärr var jag lite för sjuk för att se det mer än sekunderna som blev den här bilden. Sen hoppade jag och Johan in i bilen för att åka till doktorn.


Doktorsbesöket resulterade i att vi fick åka till ett större sjukhus där vi var i fyra långa tråkiga timmar. Först på kirurgiavdelningen och sen på medicinavdelningen. 


När man väl hade konstaterat att jag inte hade någon gallvägsinflammation och därmed inte behövde opereras fick jag äntligen äta och dricka igen. Istället blev det röntgen av lungorna som visade lunginflammation. Så skön känsla när jag äntligen fick en diagnos, kunde få rätt medicin och vi fick åka hem till familjen igen.

Bilderna: iPhone 6s

Vi stod för en av middagarna och då blev det saffransrisotto och lax. Jag hade tänkt att jag skulle fått öva på att göra risotto men eftersom jag inte riktigt var fit for fight så ställde syrran snällt upp. Det blev jättegott, tack! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: