Lördag


Den här lördagen började med dans på Funkykidz för mig och Oscar. Mycket energi som vanligt och göra allt på sitt sätt = svettig och trött mamma. Sen åkte vi hem och hämtade upp pappan som hade varit hemma och städat. Vi åkte vidare till Kungens kurva. Oscar fick klippa sig och vi handlade mat och dryck.
 

När vi kom hem blev det lunch och sen tog grabbarna en lång sovstund. Jag bakade kladdkaka med Dumle snacks och marshmallows. Det blev jättegott. Jag hittade receptet på bloggen Fikastunder. Marshmallowsen hade jag i på eget bevåg.
 

Blommor fick pryda matbordet till kvällens middagsbjudning. Fin kombination med rosor och anemoner. Våriga färger :)
 

Far och son hjälps åt att riva ost som skulle vara i middagen. Så himla sött. Vi körde på den grymt goda pancettapastan som vi har Johans syster att tacka för att vi fick receptet! Vi hade i alla fall en väldigt trevlig kväll med våra vänner. Nu är jag såå trött och det är verkligen dags att sova! Godnatt.
 
Bilder: iPhone 6s

Postat av: Ewelina

Vilken trevlig dag du verkar ha haft:)

Svar: Ja, det hade jag verkligen. Hela helgen var riktigt härlig. Hoppas att du också hade det bra! :)
Anna

2016-04-16 @ 23:16:09
http://nouw.com/ewelinagranberg
Postat av: Harriet

Vilken härlig dag med dina fina killar. Oscar ska få hjälpa mig i köket också.❤️

Svar: Mysigt att stöka i köket med farmor :)
Anna

2016-04-17 @ 08:29:16

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: