Första måltiderna i Corralejo



Igår kväll åt vi middag på all inclusive-buffén. Helt okej tycker jag! Men jag tänker att man nog kommer vara ganska trött på den efter en vecka eftersom lunchbuffén antagligen inte kommer skilja sig supermycket från kvällen. Vi får väl se om vi söker oss till lite andra restauranger också. Annars är ju buffén väldigt bekväm när man har småbarn. Det finns alltid något Oscar vill äta och det finns alltid något barn som uppför sig värre ;) 

Igår siktade jag in mig på fisk och vegetariskt. Det blev också en liten desserttallrik med goda mousser, frukt och en grymt god profiterole. Behöver jag säga att Oscar gapade som en liten fågelunge efter sötsakerna? Nej, vi får nog se till att inte äta sånt varje dag.



Imorse såg det ut lite som ovan. En härlig frukostbuffé med allt möjligt gott. Till och med mousserande! Vi tog såklart inget bubbel. Det lockar inte det minsta nu för tiden till frukost. Åldern och småbarnslivet vet ni :)

Bilderna: iPhone 6s


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: