Träningspepp

Skärmdump från funbeat.se
 
Ser ni vad jag ser? Det går inte jättebra på träningsfronten just nu. Det här är antal träningspass per månad jag har utfört det senaste året. Nu när jag känner att förkylningen är på bättringsvägen så finns inte längre några ursäkter. Det är bara att packa väskan och bege sig mot gymmet i tidiga ottan. Jag tycker ju faktiskt om att gå till mitt rosa gym.
 
Ikväll blir det U2 på Globen för mig och maken. I söndags fick vi stå ute i kylan och vänta tre timmar innan de förkunnade att konserten flyttades till idag. Det var inte alls något problem med scanningsystemet. I själva verket var det en man som hade tagit sig in med pistol och under tiden som vi väntade letades det febrilt inne på arenan för att hitta honom. Han var polis dessutom. Det är nog många som är väldigt arga på honom just nu. Jag är i alla fall glad för att jag kan gå. Snälla snälla svärmor ställer upp ikväll igen och är barnvakt. Det hade jag verkligen inte förväntat mig. Vilken tur vi har :)

Postat av: mamma

Fantastiska Harriet :)

Svar: Ja, hon är bra hon :)
Anna

2015-09-22 @ 22:20:04
Postat av: Anonym

Pust! Vilken tur att ni kunde gå!
Vilken galen man som smyger omkring med pistol... Shit

Svar: Ja, verkligen! Typiskt att det ska bli sådär, men jag är bara så glad att vi kunde gå. Det var en fantastisk konsert :)
Anna

2015-09-23 @ 20:51:26
http://elfinas.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: