Oscar äter lunch

 
Vi fick den här bilden för en liten stund sedan av pedagogerna på Smarta barn. Idag har Oscar en bättre dag och äter glatt fiskpinnar och potatis till lunch. Från att ha haft bästa möjliga inskolningsvecka så har det nu kommit lite bakslag. Både igår och idag när Johan lämnade blev Oscar jätteledsen. Han har nog börjat inse att det är på riktigt nu. Han är dessutom snorig och har varit ganska trött. Ni vet som man själv blir när man börjar nytt jobb. Då vill man ju helst bara däcka i soffan när man kommer hem.
 
Igår när jag hämtade Oscar fick jag det bästa mottagandet. De var ute och lekte och han såg mig på långt håll och vinkade glatt med båda händer och kom direkt springandes till grinden. Jättehärligt :)
 
Nu har jag bara några timmar kvar här på jobbet tills jag får hämta min lille knodd!

Postat av: mamma

Det kommer att bli bra när han har vant sig ♡

Svar: Hoppas det :)
Anna

2015-09-01 @ 15:00:10
Postat av: Harriet

Bästa killen. Kul att se att det går bra. Lämna kan vara lite jobbigt men det brukar gå över snabbt.

2015-09-01 @ 19:36:46

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: