Eftermiddagsmys

iPhone 5s

Så här ser det ut just nu hemma hos oss. Oscar med några äppelbitar och Teletubbies. Han springer alltid till köksbänken när vi kommit hem från familjedaghemmet. Där vet han att det finns skorpor och kex. Jag vet inte om han faktiskt är hungrig eller bara lite småsugen. Och om jag börjar ge då finns det inget slut. I vanliga fall brukar det räcka att locka med telefonen så glömmer han bort det som finns i köket. Men inte idag. Då kom jag på att grannens ungar har kastat in äpplen på vår gräsmatta. Morr! Så jag gick ut och hämtade två. Det ena skar jag upp till Oscar. Det känns åtminstone bättre att ge honom frukt. Närodlad dessutom.

Igår hade de fotografering på Smarta barn. Oscar var tydligen inte jätteimpad av att sitta still och bli fotograferad. Men jag längtar jättemycket efter att få se bilderna ändå. En gruppbild tog de också :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: