Basket of Joy

 
 
Ikväll har jag och lilleman rått om oss själva. Det har gått så bra så bra. Han har varit på gott humör idag den lille krabaten. Hela dagen. Pappan i huset är på födelsedagsmingel. Jag hade egentligen tänkt följa med men vi har haft barnvakt en del det sista så jag ville inte lämna bort Oscar den här helgen. Hellre att han bara får det lugnt och tryggt. Det har hänt tillräckligt i veckan ändå med allt nytt på familjedaghemmet.
 
 
Båda bilder Canon G16
 
 
Men jag fixade åtminstone presenten till födelsedagsbarnet. Det blev en korg med gottis som jag köpte på Paradiset som ligger nära mitt jobb. En butik med mycket ekologiskt och inga konstiga tillsatser i produkterna. Det blev ekologiska geléhjärtan, chokladklubbor, Nathalies lättorkade mango, olivcrème och champagnevinäger. Den sistnämnda är jag själv väldigt sugen på att prova! Korgen och silkespappret hade vi hemma :)
 
 
Nu är det verkligen natti natti för denna dam!
 
 

Postat av: angelicasvarld.blogg.se

Åh, jag hade blivit överlycklig om jag fick en sådan korg!

Svar: Ja, lite extra omtanke bakom sånt man äter är så trevligt tycker jag. Och kul att ge bort! :)
Anna

2015-09-07 @ 19:54:23
http://angelicasvarld.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: