Utflykt och kanelbullens dag


I helgen har som sagt min syster varit på besök och vi har haft det så bra så bra. Mycket tid att bara umgås på. Men också lite out and about. Fredagen har jag redan berättat om. Aperitivo på Gargage del gusto och middag på Austin food works. Trevlig kväll som började tidigt och slutade tidigt. Skönt tycker vi!
 
På lördagen lektes det på lekplats för att sedan gå till Zetas höstmarknad. Där åt vi lunch och strosade. Jag köpte med mig lite ljung och dekorationspumpor som ska få bo på vår veranda vid ytterdörren. Inget från själva marknaden dock den här gången. Men det kommer en till chans då de har julmarknad.
 
Samtliga bilder iPhone 5s
 
Igår var det kanelbullens dag så vi tog en utflykt till Älvsjö där vi började med att leka på en lekplats och sen gick vi till Fru Marias bak. De gör gudomliga bullar så det var ett passande utflyktsmål för dagen. Det blev lunch där också. Fru Marias har förresten nyligen byggt ut då de fått ta över en lokal bredvid. Jättebra att de har fått större. Innan var det verkligen en chansning varje gång man gick dit om det skulle finnas plats eller inte.
 
Härlig helg! Men nu väntar en ny fin vecka med alla möjliga trevligheter!



 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: